- Okayy , Let's make it Dark !(: ! -,-

Wednesday, September 28, 2011

Last Entry (:

Date : 28 september 2011
Time : 11:34 PM
Mood : Boringg

Hello. Harini buang tebiad siked nak update blog (: Rasa nya nie lah last aku mencurahkan perasan dekat blog yang huduh nie (:

Firstly , Aku dah jatuh hati dekat sorang budak nie. Bukan cinte la (!) Haishh memandai je. Just suka je. But aku dapat rasa dia tak ada feel yang sama dekat aku ): Hmm memang sedihkan bila perasaan kita tuu ditolak. But aku bernasib baik sebab dia tolak secara baik and aku boleh faham melalui gerak geri dia. It's okay la. Tak kan nak paksa dia pulak kan ? Hahahaha

Second, aku dah start keliru dengan apa aku buat . Aku rasa bersalah sangat-sangat dekat kawan-kawan aku. Seriusly, aku rasa macam dah tipu korang. Sorry guys, aku terpaksa buat macamtu untuk kebaikan kita semua ):

Third, Next week PMR and macam candidates yang lain jugak lah kan. Gemuruh, Takut ape semua ada lah . Gila ke apa tak takut nak exam PMR ? Hahahah

Note : Kepada sesiapa yang jadi kawan saya or pernah jadi kawan saya, Saya nak mintak maaf dekat korang semua nie. Takpayah lah sibuk-2 nak bermusuh okay? Nanti tak berkat exam tuu . And kepada yang pernah buat salah dengan saya , saya dah pon maafkan awak sayangg !
And kepada izzati Hazwani , I love you babe ! <3 Bye Dear :D

1 comment:

  1. hello-3 . sy maafkn daa . btw , sy na tnye ckit . btol kep yg izlan ade ckp kat sy yg awk benci ngn sy ? jaat sngt kep sy ? -just askin'- ;'D

    ReplyDelete