- Okayy , Let's make it Dark !(: ! -,-

Friday, September 16, 2011

(:

Okayyyy , Pasal post yang dekat bawah nie kan , aku dah dapat jawapan lah kott. HAHAH , okay ! Finally , Dapat text dengan nurin . Tapi kenaa marah pulak . Tak pasal-2 kene marah en ? Eeee , Serabuk parok . Dia cakap aku menipu lah apa lah . Eii , susah nya nak yakin kan diaa . Tyrex cakap nurin block aku dalam fb . Ahh , g mampus ah ! Do i care huhh ? Aku buat salah , aku mintak maaf , aku menyesal . Tapi orang kate , luka di kaki , boleh sembuh cepatt . Tapi luka di hati akan meninggal kan parutt . And macam yang kita tahuu , parut susah nak hilang . Hope korang faham ^^
HAHAHA , Biasalah tuu . Normal lah kan ? Semua orang tak sempurnaa . Tak semua orang sihatt . Tak semua orang ada penyakit macam aku . Semua orang ada buat SALAH kan ? So , apa lagi ? We are human ! And human always make mistakes . Can somebody tell me who did't make mistake in her/him hole life ? Err , Besar sangat ke darjat kau wahai NURIN sampai taknak maafkan aku ? Apa beza kan kau dengan yang lain ? Nabi pun ampunkan umatt !!

No comments:

Post a Comment